Myskvällen.

På jobbet igår kom sam, adrian och max för att äta så det var lite kul att få besök :D Efter det kom nadia, ida och jesper dit med :D Vi splittrades när jag slutade jobba xD Sam, adrian och max skulle dra vidare till nån fest medan vi tre gick hem till mig för att hämta nattkläder och sen gick vi till willys och köpte min älskade cola :D Vi väntade sen på oscar och hutor som också skulle vara med och mysa :D När vi kom hem till nadia satte vi oss och kollade på en tom och jerry film som nadia brukade se när hon var liten :D asså haha säger jag bara xD Man blir aldrig för stor för att kolla på tom och jerry ;D jag älskar dem så mycket :D När ida skulle gå hem och ta bussen följde vi andra med henne ner och när bussen kom såg vi sam och max (åkte hem från festen tidigt) precis vid förnstret där vi stod :D Vi knackade på rutan och max hoppade typ upp i taket xD asså sheet vad jag skrattade xD HAHAHA! saken var den med att det var nadia som knacakde på rutan men det var precis när jag skulle göra det som max såg oss så han trodde det var jag och pekade då fuck-you mot mig xD HAHAHA det var en sak som jag aldrig kommer ångra att jag gjorde (6) Men förlåt iaf max :D trodde ju inte du skulle bli så rädd xD Efter det mös vi bara massa mer och hamnade i säng ganska tidigt ;)





Idag/ikväll ska jag vara med robin :D Vi ska mysa och kolla på film :D sen får vi väl se vad vi gör mer ;)

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Nadia

TOM OCH JERRY! (L)

2010-04-28 @ 21:03:00
URL: http://randomfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0