hmm...

Med tanke på hur jag känner mig idag käns det som att det är söndag idag "/ jag är typ halvdepp för att jag inte ska göra nåt men på samma gång orkar jag heller inte göra nåt xD vaknade vid halv ett bara för att mamma ar slutat väcka mig på dagarna nu så jag skulle troligen kunna sova till fem om jag vill xD fast du kan man ju inte sova på kvällen och det är ju inte så bra (a) Behöver min sömn fast jag har alltid svårt för att somna och är uppe hela nätterna nästan (a) Måste fixa det på nåt sätt (Y) Men hur...? Det är en riktigt bra fråga ;)

Jag kom precis på att idol är i övermorgon så jag blev jättenervös nu :O Kommer bli så kul med mig, nadia och pontus som jag bara vet säkert ska med än så länge ;) vi får väl se om vi kan få med oss de andra som skulle söka med ;D Vi får väl se hur det blir ;) Kul kommer det iaf bli även om vi bara blir tre pers :D

Vi får väl se vad som händer med mig idag (Y) antingen så sitter jag bara hemma och halvdör eller så kommer jag hitta på nåt senare (Y) Vi får se ;)



pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0