Dagen.

Direkt när jag kom till allum idag kom ida av bussen men ingen david :O Vi ringde honom men han orkade inte komma idag D: men som tur var träffade vi musse, mattsson, hutor, tess och oscar med :D Vi gick till mamma mia och satt där en stund :D efter det åkte ida hem, hutor och oscar gick till willys och vi andra tåg blå till svingeln och sen hem igen ;) Vi har ett liv men det är rikitgt udda xD Jag mattsson och musse gick lite senare hem till musse och där hade vi det mys och lyssnade på slash... Hade aldrig hört han innan men han var riktigt bra :D Tyvärr glömde jag att ta kort igen (a) Men jag ger er en underbart skön bild på musse istället :D


Nu har jag varit hemme en stund och funderar på att sova ganska så tidigt oidag för jag är så trött :O Men vi får väl se hur det blir senare (a) Det brukar ju inte gå att få mig i säng tidigt (a)

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0