Bra när skolan betalar.

Dagen brjade underbart. Började halv tolv på en restaurang i brunns :D skolan betalade så det var lyx ;) Efter vi hade ätit var det att gå vidare till ica focus för att gå på studiebesök... Det var så sjukt TRÅKIGT... Asså jag trodde jag skulle somna :O Jag och marcus stog och diskuterade hur gott det skulle vara att dricka den cidern som vi hade bredvid istället för att lyssna för det han berättade var typ hur man skulle lägga upp maten  lådorna och på vilken hylla det skulle ligga och det vi redan :O Jag tog lite bilder men jag orkar inte lägga över dem till datorn idag så de kommer är jag har tid ;)

haha fail bild men jaja xD (a)


pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0