Allum med Robin.

Först vill jag bara säga att helgen har varit underbar och att det var mys när alla var här i fredags :D

Idag har jag varit på allum med robin i flera timmar :D Vi gick runt lite i partille med :D och satt på en bänk xD Dagen var iaf jättemysig och rolig :D speciellt när robin fick en flumattack och jag fick ett skrattanfall xD (a) Vill dock inte se hur vi såg ut när vi höll på xD Det var massa som kollade på oss och jag var så "rolig" och flirtade med en som var typ 40 som åkte ner för rulltrappan (a) HAHAHAH xD Tyvärr vill han inte att jag lägger ut nån bild på honom så jag tar en random xD



pussar perre

Kommentarer
Postat av: Robin

HAHA ohja dagen var lätt bäst!:D<3

2010-04-19 @ 15:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0