Alla dessa dagar!

Lördag /Idoldagen:
Jag och nadia gick ju som sagt upp så vi var inne i stan klockan fem ;) Vi fick åka med pontus mamma in till stan :D Ni förståa inte hur lycklig jag blev :O Vi höll på att inte kunna åka in förrän klockan var vid typ halv sex så när pontus sa att hans mamma kunde köra började jag nästan gråta (a) Fast som tur är kan jag skylla på att jag var upprymd :D Vi stog i kö i ungefrä sex timmar ute och det var iskallt :O Men vi hade det helt underbart :D De som var med var: Jag, Nadia, Pontus, Lina och Jaana :D Lina och Jaana går i nadias klass men det spelade ingen roll för vi blev fort bra vänner :D Iaf... Efter att vi hade stått i kö i sex timmar fick vi komma in och då fick vi sitta och vänta i ungefär två timmar till :O Sen var det att gå och sätta sig utanför juryrummet och då blev jag så sjukt nervös att hela jag skakade (a) Sen var det att gå in :D Tyvärr gick jag inte vidare till riktiga idoljuryn och de sa inte varför så vet inte ens om jag var bra eller dålig xD Menmen... Jag ska nog söka om två år till :) Det är ju samma år som jag tar studenten så då behöver man ju inte hoppa va skolan eller nåt om man skulle komma vidare :D Efter idol var det att åka hem och äta och sen på kvällen åkte kuktus hem till pontus för lite myspys :D

Nadia, Pontus och jag :D

Lina, Jaana och Nadia :D

haha de försöker lura mig och pontus att de sover ;)

Titta så nära vi var :D


Lite senare kom solen fram :D

Pontus som väntar :D

En trött Jaana ;)

En nervös Lina :D

Hungrig nadia ;)

Det var alla bilder från den dagen :D

Söndag:
I söndags åkte ju jag, mamma och leo hem till mormor och morfar :D det var mysigt :D fast jag fick bara sitta och kolla på när de fyra spelade kort xD Fick lite tråkigt så jag tog en "fin" bild ;)


Måndag:
Vi lagade jättegoda biffar i skolan och efter skolan var jag med nadia :D Sedan var det att träffa farmor en stund :D härlig dag :D

Farmor ringde mig idag i skolan och sa att hon nu har beställt en resa till London för oss två :D:D:D:D:D Vi åker den 29:e Juli och kommer hem på söndagen den 1:e augusti :D Bara en helg men iaf :D Helt underbart :D:D Får fixa jobb nu så jag får pengar att handla för ;)

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Nadia

MYSPYS! :D <3

2010-04-15 @ 18:45:51
URL: http://randomfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0