Zlips på möllan 4/9/09

Igår var det dans på möllan och jag och mamma kom dit ungefär kl 5. Erina skulle komma med brödet kl halv 7 så på en och en halv timma satt jag bara och sjöng med bandet när de övade =) sen när hon kom började jag och mamma med mackorna =D Bandet började spela kl 8 och då blev det full dans för massa men inte för mig :( jag satt med mamma i insläppet till pausen då var jag tvungen att gå till cafét och göra fler mackor =) efter pausen fick jag dansat med tre killar och man dansar fyra danser varje gång, två bugg och två foxtrot :D Kalle och Magnus är två helt underbara killar som jag inte träffat på typ tre fyra år men igår var de på möllan så jag tog chansen att bjuda up  dem =) tur att de sa ja =D Magnus är helt underbart bra på foxtrot och kalle är så grymt bra och roliga att dansa bugg med =D de är självklart bra på båda men det är vad jag tycker de är bäst på i de två =) Här kommer lite bilder =D
Magnus =D
Magnus =)
Magnus :D
Magnus =)
Kalle :D
Han fick blixten av kameran rätt i ögonen "/
=)
Kalle :D
=)
Dansare =)
=)
Dansare =)
=)
Dansare =)
=)
Dansare=)
=)
Dansare  =)
=)
Dansare =)
=)
Dansare =)
=)
Dansare=)
=)
Marie och Lennart =)
=)

Nu sak jag ta och åka hem till farmor =) hörs kanske där, tar med mig datorn =)

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0