Tårta!

Tjosan :D

Okey det var dumt av mig att inte skriva något mer på bloggen igår men jag orkade tyvärr inte... Igår åkte jag, mamma och Leo till Alelyckan för att spela bangolf :D Mamma kom etta, jag tvåa och Leo trea XD han blev riktigt sur. senare på kvällen efter golfen åkte v hem och lagade mat och gjorde dipp, våran älskade dipp :D sen åkte Leo hem, mamma lade sig för att sova och jag skulle titta på Indiana Jones som skulle gå på femman... Men till min fasa hade de skrivit FEL i tidningen så det var en annan film där. Istället satte jag på tv 1000 family och kollade på bring it on. Den var faktiskt bra :D efter det  blev det sängen  :D

Idag ska jag träffa mattsson på allum :D hon ska köpa ett spel och sen ska vi kolla lite på kläder m.m.
Efter allum ska jag hem till farmor o farfar och göra en tårta :D ingen av farmor eller farfar fick någon när de fyllde år så nu ska jag vara så snäll och baka det år dem :D Nu ska jag äta frukost och sen gå :D

Tyvärr blir det inget mer inlägg förrän ikväll opm jag inte kommer för hem försent. Ha en bra dag :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0