Stan

Idag efter skolan åkte jag in till stan där jag träffade mattsson och nadia =D vi gick och åt thaimat i Arkaden, jag tyckte inte det var så gott och åt inte så mycket så jag är faktiskt lite hungrig nu "/ men jag och mamma ska köpa mcdonalds mat sen=) Jag ska börja äta lite nyttigare imon så det här är liksom sista gången och min födelsedag så vi firar med det :P
<3<3
=)
Nu måste jag berätta en sak om skolan :P haha när vi skulle städa efter att vi styckat så tar vi en vattenslang för att skölja av borden och mattias sprutade lite på mikael och han blev lite sur så han sprang fram och sprutade vatten på mattias sen, över hela hans armar :P och då säger jag HA HA... sen vänder jag mig om för att diska och då sprutar mattias mig rätt i nacken... Han kommer få ångra det någon dag :P Efter det ska jag ta och göra rent vårat bord så jag står och siktar mot bänken och trycker... PANG... jag höll slangen åt fel håll så jag sprutade i hela mitt ansikte :P Asså gud vad jag skrattade =) HAHA jag tror inte någon såg när det hände men de hörde när jag började skratta och sen förstod de nog :P HAHA, Nu ska jag lata mig och vänta tills vi ska åka =)

Förrästen så vill jag tacka alla som har sagt grattis till mig idag =) Tack så mycket alla =D <3

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0