Plugg kan bli kul...

... om man blir förhörd av en trött mamma XD

Provet jag ska ha imon handlar om frukter, bär och nötter och när min mamma ska fråga mig vad en kokosnöt innehåller säger hon:

Hon: Vad innehåller kyckling?
Jag:Va!!! Vadå kyckling?
Hon: HAHAHAHA oj det stog visst kokosnöt...
Jag: HAHAHA HUUr får man kokosnöt att bli till kyckling???
Hon: Haha jag är bara så trött.
Jag: Hehe jag förstår det.

sedan efter vi hade gjort klart det smällde jag till henne i huvudet med papperet och då blev hon sur och skulle ge mig blicken men jag vette fan vad det blev men kul var det så vi började skratta massor igen... Haha min mamma äger när hon e trött och skrattar, annars är hon lite för mycket XD

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0