Lisas fest!

Igår var lisas fest och den var riktigt kul :D Hon började med att öppna alla presenter och hon fick två tröjor lite godis teaterbiljetter och lite barnförbjudna saker ;) när hon öppnat alla presenter gick vi ner och åt :D Sen gick vi upp och pratade lite och sen tittade vi på en film: Zoolander "/ den var inte bra tycker jag... Den var bara knäpp och jag blev irriterad på hur korkade de i filmen var :P Hittade kameran igår också så den var med:D har gansak många bilder men det är mest bilder på jesper :P han lånade kameran och sen när han kom tillbaka hade han nästan bara tagit kort på sig själv :P men jag har vissa bra bilder så dom ska ni få se här:

Så här blev mitt smink :D Inte finaste bilden menmen

Här sitter vi och pratar :P

Hehe =)

Hehe =) jespers huvud är under mattias:P

hm "/ Hehe =)

Ida o jimmy :D

Hehe =)

Mums <3

Mumma <3

Hehe =) Rasmus försöker få ida att kolla in i kameran :P

Hehe =)

Hehe:P Kan ni gissa vad hon fick av det som ligger här?

Hehe =)

Hehe =)

Ehm... Jag gjorde en ful min och jeppi zoomade :P

På kvällen efter filmen :D



Idag var jag på ikea med farmor och farfar :) de skulle kolla på en bokhylla men den hade utgått så det blev ingen "/ men de köpte en liten dammsugare :) Nu har jag kommit hem och sa nog bara ta det lugnt innan skolan imon "/ vill inte stycka mer nu jag har tröttnat på det fast jag vill inte ha datakunskap heller "/ jag vill ha bageri/konditori nu :D

Nu ska jag och mamma skriva upp lite som ska inhandlas tills på lördag :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0