Last request!

Jag satt och på scrubs och helt plötsligt började de sjunga den =D jag blev så lycklig=)  många minnen med den låten =D

Igår var jag på resturang (the golden days) med mamma, farmor, farfar, beryl och lennart =) De hade mycket mat som lät tilltalande men jag föll för oxfilén, den var riktigt god och saftig =) Till filén fick jag klyftpotatis som var mycket knaprig och pepparsås som var stark... Men allt smakade bra =) Eftersom jag inte är på resturang så ofta var jag ju tvungen att ta efterrätt =) jag valde fransk chokladkaka med glass och grädde med cointreau i, den grädden var nog det äckligaste jag smakat på länge... men själva kakan och glassen var god =) vi kom hem runt nio och då hoppade jag in i duschen och sen lade jag mig =)
Lite bilder innan vi gick in på resturangen =)
=)
Jag hade solen i ögonen så jag ser lite rolig ut :P
Lite av mina nya tröjor =)
Mina ögon ser konstiga ut bara för att jag hade solen i ögonen
=)

Idag i skolan har jag haft massa  lektioner fast vi har mest bara pratat och så eftersom det var de första riktiga lektionerna =D Det hände inte så mycket fast det var kul att vi hade en timmas rast för då han man prata mycket =D jag, Carolina, Filip, Mikael och Tommy var tillsammans hela dagen ungefär och ibland var Mathias med också =) Vi hade jättekul ihop i alla fall =D Nu ska jag ta och göra lite läxa och senare ikväll ska jag nog bara titta på tv =) är ganska trött efter att ha varit i skolan till kvart över 4 =(

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0