Klippning!

Idag efter skolan åkte jag in till stan där jag mötte nadia och mattsson :D Vi skull nämligen gå och klippa oss på frisör center tillsammans :D när vi kom dit så fick vi reda på att nadia inte skulle vara med oss utan fick gå till en annan byggnad "/ hennes frisör hade tydligen blivit sjuk :( men hon blev ju klippt i alla fall :D Här är bilder på oss efter :D
Mattsson <3

Mattsson <3

Nadia <3

Nadia <3

Jaag


Efter vi klippt oss gick vi till donken där nadia åt glass och jag drack coca cola :D Efter det gick vi och kollade på skor till mattsson som hon ska ha på serveringen i skolan och så provade nadia två tröjor och skojade lite i provrummet =)




När vi gick från klippningen såg vi en kille som dansade som Michael Jackson :D han var bra men inte bra ändå... Hehe=)


Precis innan vi skulle åka hem gick vi till paprika där jag köpte en baugett med currykyckling :D


Nu sk jag nog faktiskt ta och göra lite läxa :(

pussar perre


Kommentarer
Postat av: Therese

Ni blev ju skitsnygga allihopa!! :D:D

2009-09-14 @ 18:33:16
URL: http://spidermonkeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0