Inlägg...

Jag vet att jag inte skriver så många inlägg i bloggen men det är barta för att jag är i skolan ganska länge och sen är jag för trött för att sätta på datorn när jag kommer hem men jag sa försöka ändra på det :D

Idag hade vi bara tre lektioner... Engelska med en vikarie, vi läste bara, sen hade vi Svenska med Lena Kiwi där fick vi göra ett stavningstest som inte var så svårt men vissa saker blev fel, fast det var bara slarvfel, efter svenskan hade vi lunch sen gympa :) jag trodde det skulle bli kul men allt blev fel för mig... först fick jag en frisbee på näsan uppe vid ögonen, sen spelade vi brännboll och då råkade jag snubbla så jag fick jätteont i handleden och i rumpan "/ det var ju inte så kul och näsan har gjort ont hela tiden efter det... i typ 4 timmar :O

Nu ska jag ta och baka vaniljmuffins till mammas dans imon :D På möllan då också, imon kommer:
:D

Senare kommer bilder på mina muffins :D ska nog baka en kladdkaka också ^^

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0