Grattis

Tisadgen den 7 september 1993 föddes en flicka vid namn: Pernilla Eliasson. Hennes liv har vait bra och hon har lyckats ha många fina stunder. Hon har nu blivit gammal nog att börja gymnasiet så hon har börjat på de sisat åren i skolan =)...

Okej jag orkar inte mer :P För er/den som inte förstod så är det min födelsadeg idag =D jättekul =) 16 ÅR =D

Måste säga grattis till Nadia och Jesper också som har varit tillsammans 2 månader på min födelsedag =) det är typ som en present =D
<3
Av mamma har jag redan fått tre tröjor och Coldplay <3 av farmor och farfar har jag fått en väska till skolan så jag har redan fått presenter men det var bara bra för då slapp jag vänta på dem :P Nu ska jag äta frukost och sen ta bussen till skolan 20 i 7 :O jag fattar inte hur jag orkar gå upp så här tidigt :P

pussar perre

Kommentarer
Postat av: TessiBessi

HAHHHAAHAH snyggaste bilden på Nadia och Jesper jaaaaoooo XD



Grattis igen hjärtat! :D <3 hoppas din dag blir perfekt! ;)

2009-09-07 @ 12:44:27
URL: http://spidermonkeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0