Fika och Subway.

Idag efter skolan åkte jag in till stan och träffade farmor :D vi gick och fikade och jag bjöd så snällt :) sedan gick vi runt och kollade lite i affärer och luktade på parfym (herr). Vi gick också till gyllene ting guld där jag fick ett Pandora armband fast det är av mamma men farmor fick betala det nu, det är också en present så jag kommer inte få använda det förrän efter jul, men nu vet jag att jag kommer få ett och jag vet att det är ett jag vill ha :D Efter vi hade köpt det och kollat runnt lite mer gick vi till subway och åt... Älskar deras mackor :D eller har bara smakat den med kycklingbröst men i alla fall ^^

Nu ska jag nog försöka plugga lite till fast tror inte det kommer gå så bra men det gör inte så mycket för det var ganska lätt :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0