Fest!

Igår var min fest... asså det var så grymt kul, vi lekte några lekar och åt min mat och min tårta, det var såå gott :D tyckte jag i alla fall men de flesta sa att det var gott. På första leken läste nadia upp lappar där det tex stod: hand på huvud då skulle en person sätta sin hand på någons huvud vi fick göra lite andra saker också XD Den andra leken var som snurra flaskan, vi snurrade flasken och när den hade stannat fick vi ta upp en lapp ur en hatt sär det stod saker som: puss på munn och så skulle man göra det :) aja nu kommer lite bilder :D
Min tårta :D

Muffins

Haha

Lek

Hehe söta pontus :) NAAT

Lek

Lek

Lek

Lek

Lek

Lek

Lek

Lek

Lek, hahaha

Lek

Lek

Lek

Lek

Lek

Lek

Lek

Lek

Lek

Lek

Lek

Lek

Haha

Lek

Lek

Lek

Pontus

Lisen och Ida

Lisen, Torsten, Jesper, Rasmus, Pontus, Ida, Mattias, Therese, Nadia och Mattsson <3 Älskar er alla <33 Synd bara att Jimmy, Lisa och Josefin inte kom. Ni är de bästa kompisarna man kan önska sig <33 och tack vissa av er för samtalet igår :D <3333

Alla igen <333

Ehm...  Torsten och Pontus strular XD

Prat

Prat

Prat

Prat

Pontus

Torsten, chips och Mattsson XD

Pontus igen xD

Heting där Mattsson xD <3

Torsten och Mattsson =)

Torsten och Mattsson =)

Prat

Prat

Prat

Jag i min fina morgonrock och Mattsson <3

Rasmus :D

Jesper XD


Det var alla bilder som var ganska bra :D  Har inte tagit kort på mina presenter än men det kommer nog senare idag :D hörs sen då <3

pussar perre

Kommentarer
Postat av: TessiBessi

Helt underbar kväll! :D <3 Grattis igen! :) Älskar dig Pernillis!! Tack så mkt för allt igår!! ^^ <3

2009-09-20 @ 20:22:35
URL: http://spidermonkeey.blogg.se/
Postat av: nadia

WOHO! :D det var awesome! tack för bilderna oxå! :D <33333

2009-09-21 @ 20:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0