Byta skola?

Jag funderar på att byta skola... jag har kommit in i en period när jag bara tänker negativt om ester och om klassen. det får mig att vilja byta till Rytmus där jag hade tänkt att börja från början "/ Det verkar vara gansksa smart att byta dit eftersom min största passion är att sjunga men jag kommer nog inte få något jobb inom musiken sen... Jag får söka till idol och vinna så blir det bra XD  HAHA som om jag skulle vinna...

Eller...

Vad tycker ni?

Idag på allum hade jag och mattsson kul :) tyvärr köpte hon inget spel för man var tvungen att vara 18+, men istället gick vi runt och... Ehm gick, vi gjorde liksom inget mer än att gå men sen gick vi till paprika där hon åt en baguett sen gick vi in på Carlings och där hittade mattsson en tröja som var jättesnygg :D

Efter allum åkte jag ju hem till farmor för att baka tårta :D den blev inte så god bara sööööt och för mycket...

Efter att vi hade smakat på den åkte jag hem med bussen och duschade, efter det hamnade jag här :D med att skriva bloggen och fixa mina naglar... ville göra något roligt fast det blev misslyckat, röda naglar med glitter :) Det funkar :D

Tyvärr blir det inga bilder på baket idag för min kamera dampar då jag kan inte få in bilderna på datan "/ Nu ska jag snart sova för imon är det ju skola :(

pussar perre

Kommentarer
Postat av: nadia

hmm.. varför byta? "/

2009-10-01 @ 16:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0