Beröm!

Idag hade vi den långa tråkiga dagen igen plus att vi hade prov också så dagen var inte så bra åt det hållet men jag fick beröm idag :D Jag fick det av min gympalärare Ove, eller han sa inget direkt till mig men till andra laget i (typ) handbollen sa han att de skulle blockera mig bara för att jag var för bra och tog för många bollar :D jag gjorde många mål och sprang hela tiden och kämpade så jag är såå glad för det nu, hoppas det blir likadant imon :D

Efter skolan åkte jag och carro in till stan för att köpa en present till frida som fyller 15 imon <3<3
Kan inte säga vad det är om hon kollar, Sen när jag kom hem gick jag och mamma till allum för att kolla på en tröja som blev till två XD Men innan vi kunde kolla på dem var det en kille från tele2 som försökte sälja en telefon och ett abonemang till oss... han stog och pratade med oss i en och en halv timma :O jag höll typ på att bli galen och nu har jag och mamma bestämt oss för att inte ta erbjudandet XD haha undrar om han blir sur...
Här kommer bilder på tröjorna :D
HM 249:-


HM 249 :-



Nu ska jag kolla klart på idol sen blir det grey's anatomy och lite plugg i reklamen XD

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0