Äntligen fredag!

Nu är det äntligen fredag och det jag kommer göra idag är att bara vara :) och baka tårta tills imon :D i skolan idag hade vi tre timmars rast :O det var inte kul... eller jo det var det för jag , carro, angelica, mikael och filip åkte in till stan :D fast mikael och filip dissade oss tjejer och gick och kollade i spelaffärer :) men vi klarade oss och hade jättekul :D jag tog lite bilder men det kommer senare för jag orkar inte lägga in dem nu ;) Precis just nu sitter jag och pratar med en ny kille från IMVU, han är 24 och troligen ett pervo "/ menmen jag har inget annat för mig :) Nu ska jag fortsätta skriva med honom :)

pussar perre

Kommentarer
Postat av: nadia

HAHAHAHHA, told you so ;D

2009-09-19 @ 09:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0