Allum

Nu har jag varit hemma frän allum i några timmar :) På allum gick jag och mattsson först till ica för att hon skulle köpa godis för hon var hungrig ;) efter det gick vi till bokia för att hon skulle köpa en bok :) boken var till svenskan inte matten :) när vi sedan skulle till ica igen för att kolla på böcker där träffade vi Mattias, Rasmus och Jesper :D vi stog och pratade lite  och skrattade :) sen när de skulle gå träffade vi Pontus :D han följde med oss till ica för han skulle också kolla på en bok :) ingen av dem hittade någon utan de åkte hem istället ;) när de hade åkt gick jag till ica med mamma för att köpa in massa ingredienser till på lördag :D sen gick vi till väskaffären (glömt namnet)  för att kolla om min väska vr klar pch det var den :D:D:D:D så nu har jag min vanliga skolväska igen :D Nu ska jag kolla klart på idol sen ska jag duscha :)

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0