15-sep-2009

Idag var som sagt sista dagen som vi styckade och jag blev så lycklig när vi slutade förut :D typ två timmar efter stycket skulle vi ha matte så jag, carro och mikael gick först och åt sen satte vi oss i elevkafét :D när det bara var typ en haltimma kvar tills vi började så fick vi reda på att vi kunde få strunta i lektionen bara vi tog hem boken och gjorde fem tal :O så vi satt och väntade på att lektionen skulle börja i typ en och en halv timma för att sen få åka hem :O menmen man kom ju hem tidigare i alla fall :D jag åkte hem till farmor och åt lite (LITE) mat och sen åkte jag hem :) Nu ska jag ta och göra mina fem mattetal :)

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0