09-09-09

Idag år det den 9:e i 9:e 2009 =) Lite coolt faktiskt :P såg klockan 09:09 i morse också så fick se massa 09 :P hehe... Idag tog vi klasskort =) jag tror faktiskt jag blev riktigt bra på kortet :D Nu kommer lite bilder Från dagen :D
Min sminkning idag :D
=)
Kläderna =)
=)
Angelica och Carro <3
<3
HAHA jag som... ehm jag vet inte riktigt :P
:P
Bästa bilden jag fick på mikael =)
=)
Tommy =)
=)
Filip=) som var trött :P
=)
Rambergsvallen där vi har idrott =)
=)

Just det... måste berätta att Angelica har varit model för en tidning och dått catwalk för Lindex :O såå coolt... :D:D

Måste lägga in två bilder på SÖTASTE hunden ever :D<3
<3
<3
<3<3<3<3<3<3
<3
<3<3<3

Nu ska jag fortsätta att kolla på idol :D

pussar perre

Kommentarer
Postat av: mikael

ta bort bilden av mig så får du en bättre :P

2009-09-10 @ 19:16:26
Postat av: lovisa Lovisa<33

Hej! just nu har jag frågestund på min blogg! har bara fått en fråga=( min förra frågestund gick super bra typ 37 frågor, men bara en har ställt en fråga den här gången! snälla gå in på min blogg och skriv en fråga!

kramar<33

2009-09-11 @ 17:14:00
URL: http://lovzifun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0