03-sep-2009

Idag började jag 20 i tio och det var riktigt skönt =) Vi behövde inte ha gympa idag heller så vi slutade kvart i tolv och hade bara två lektioner =D  Efter skolan åkte jag hem till farmor och pratade lite med henne sen gjorde jag klart min läxa som ska in om två veckor :P bättre att bli klar snabbt så att man får ledigt från sådant =) Nu ska jag ta och vila mig lite är jättetrött =(

Imon är det dans på möllan så alla som dansar bugg kom dit det är slipz som speler =D tyvärr blir det nog inget inlägg imon om jag inte får låna Martins data men det tror jag inte =( men annars skriver jag ju på lördag och då kommer det bilder =D=D
=)

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0