Tjohej!

I tisdags åkte jag hem till farmor och sov där i två dagar och nu ikväll har vi haft gäster och sen var jag med nadia lite innan hon åker till Cypern (CYPERN) imon. vill följa med :) Kommer sakna henne jättemycket och det kommer kännas så konstigt att hon inte e hemma på hela veckan :O
- Nadia! Jag älskar dig över hela mitt hjärta <3<3<3<3kommer sakna dig grymt mycket :'( <3<3<3<3

imon är sista dagen innan lov :D:D:D en hel vecka där man bara kan slappa och vila upp sig innan Lmk provet (Livsmedelskunskap) på onsdagen efter lovet.... inte okej men just nu orkar jag inte bry mig XD ska nog kolla runt lite på facebook sen blire att duscha och sen sova :D

pussar perre<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0