Tjo!

I stan idag var det massa kul och mys :D Vi gick i tre olika musikaffärer och mattias, rasmus och mattsson slösade massa pengar medan jag och tess bara var med och kollade/lyssnade :D fast jag köpte mat åt oss sen också så lite betalade jag XD

Efter stan åkte jag hem till farmor och farfar :D de hade rotat lite i källaren och hittat en låda med massa gamla gosedjur och saker som jag hade när jag var liten så det var jättekul att kolla igenom allt :D massa minnen kom upp liksom :D det är så kul att se saker som man lekte med när man var typ fem år :D jag hittade en docka och massa kläder där nere + massa barbiedockor XD

När jag kom hem var det tv dags :D först kollade jag och mamma på inspelat grey´s anatomy och sen blev det Criminal Minds <3 Derek Morgan i den är såååååå extremt snygg/sexiii/HOT. haha man kan söäga att det är lite pga honom som jag tittar på det XD Men nu blire och chatta lite sen sova :D ska upp tidigt imon :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0