Stan!

Gomorron!

Nu har jag vaknat och duschat och är redo för att åka till stan :D synd bara att vi inte ska åka förrän kvart i ett "/ Men så länge som jag väntar på att klockan blir det ska jag ta och äta frukost och göra mig i ordning i lugn och ro :D det är nog en av de bästa sakera som finns, jag klarar inte av att stressa och jag gör det alltid för mycket XD
Till stan ska jag med mattsson, mattias och kanske musse :D vet inte än så vi får väl se på bussen sen om han sitter på :D De ska kolla på gitarrer, axel band och några mer saker så jag ska bara med för att ha det trevligt, prata och skratta :D

Hoppas eran dag blir lika bra som min kommer bli :D


pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0