Shoppa när mamma betalar är det bästa!!!

Vilka håller med?

Idag efter skolan åkte jag in till stan där jag träffade mamma :D först gick vi till donken och käkade, sen gick vi ut på vårat uppdrag att hitta en jacka till mig :D Vi lyckades hitta en jacka plus massa annat :D:D här kommer bilder på allt :D
Jackan med halsduk, mössa och vantar, man kan säga att jag är redo för en kall vinter :D

Jeansleggins och fodrade converse <3

fodrade converse <3

fodrade converse <3'

Tröja,  den e finare i verkligheten =)

=)


Nu ska jag snart  ta och duscha sen blir det criminal minds <333 sen blir det att sova så man orkar med dagen :D

Glömde nästan att säga det:O imon kommer sanex till möllan så då är det dans igen :D hoppas ni kommer :D

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Therese

SKORNA :O <3

2009-10-15 @ 21:49:58
URL: http://spidermonkeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0