Maat !

Tjoho :D
Efter vi var på frölunda torg (där ja inte hittade något som jag gillade XD) åkte vi vidare till 421 :) där fick jag två par skor av mamma :D ett par klack (8,5 cm) och ett par  stövlar utan klack :D
8,5 cm :O <3


Stövlar :D

Vi fikade också så det blev en lite (stor) godbit :D men ska ju sluta äta godis och så nu så måste ju slute med en liten fest XD

När vi kom hem började jag med våran middag :) Köttfärspaj :D riktigt mumsig fast när jag tog ut formen ur ugnen brände jag mig "/ inte kul men det var bara att börja med kuren... Först kallt vatten sen flytande smör. Inte så kul för det svider massa men det hjälper lite :D
Min underbara paj <3


Nu ska jag lata mig lite framför tv:n med datan XD allt på samma gång :D

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Gustav

Pajen ser god ut. men köttfärs är inte ok! snygga skor!

2009-10-25 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0