Jag avlider!!!

Datakunskap är så grymt tråkigt.... Idag fick vi ett papper med frågor som typ hur mycket svenska pengar man får av 100 dollar m.m. Det är inte kul men jag sitter och chattar med tess på facebook :D
Så här känner jag mig när vi har datakunskap XD

Efter skolan ska Carro följa med mig hem :D Vi kommer ha mys och äta mina kärleksmums :D Sen när hon åker ska tess komma till mig <3 Saknar henne, det var så längesen som vi träffades bara vi, men idag ska vi göra det :D så dagen kommer nog bli bra :D

Haha nu retar jag carro lite på facebook också XD

pussar perre

Kommentarer
Postat av: nadia

dom har blockat facebook på vår skola för att alla var inne hela tiden!

2009-10-05 @ 15:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0