Hemma!

Nu har jag kommit hem efter en heldag i stan med frida :D Det var jättemysigt och vi hade mycket att prata om :O för mycket, vi hann inte alls med så mycket som jag trodde "/ Vi började med att gå till Espresso house i Arkaden och fika där (jag: coca cola och grov scones. Frida: latte och blåbärspaj) efter det gick vi runt och kollade i massa affärer och jag fick bestämma att vi skulle gå in och kolla på klackskor :D fast jag orkade inte prova XD men jag blev så glad bara av att se skor med en fin hög klack :D Sedan gick vi och åt mat sen åkte vi hem :) Vi bestämde att vi ska ta och träffas ungefär en måndag i månaden så att vi håller kontakten bättre :) det är inte okej när det tar så här lång tid mellan varje gång vi ses, senast vi sågs var på finnkampen :O inte okej alls...

När hon fick sin fina moppe :D

Nu ska jag snart springa till matbiten och köpa fanta tills imon och sen ska jag städa lite :) det måste ju vara rent när alla kommer :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0