Grattis Gustav!

Idag fyllde Gustav i min paralellklass år och det visade han genom att gå fram till våran lärare och säga:
G: Gissa vem som fyller år idag? (stolt min)
L: Ehm... Du ^^
G: Aa :D (typ överlycklig)
Klassen: Jag må han leva... Hurra hurra hurra hurra :)
G: Ler stort.

Haha det var faktiskt lite kul XD På gympan var inte jag, Gustav eller Ellen med så vi fick inte vara kvar och titta på alla så vi tog bussen in till lilla bommen och där gick vi av och luffade runt lite inne i en godisaffär :D Efter det tog vi bussen tillbaka till lindholmen och då satte i oss på golvet framför skeppet. Det låter nog inte så kul men det var det :D Vi kom närmare Gustav och han kom närmare oss, hoppas han gillade det (misstolk)

Efter skolan åkte jag till allum där jag träffade ida och tess det var kul fast vi satt bara ner hela tiden och det var inte så bra för mig för jag måste hitta nya skor :D  Nu blire snart att sova sk aju upp kl 7 imon "/

gonatt alla :D <3

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaaaaaaaaaaaaaaaw!

2009-10-25 @ 22:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0