Fia med knuff

Nu har jag fikat med te tillsammans med mamma och Leo :) Under tiden spelade vi fia med knuff och jag förlorade "/Hann bara få ut en av mina 4:a pluppar medan de andra fick ut alla sina 4:a... det är inte okej XD

För fyra år sedan var jag, mamma, farmor, farfar, mormor och morfar i Tunisien. Där nere blev mamma kompis med en kille och de började gå ut på några dater men sen när vi skulle åka hem kunde det ju inte bli något mellan dem men de fortsatte att prata i telefon när vi kom hem och så. Men nu har det gått nästan två år sedan de talde senast så ringde han idag igen :O Jag blev så lycklig. Han höll tydligen på att kolla igenom sin telefonbok och skulle barta kolla om han hade rätt nr och det hade han ju :D Lite kul tycker jag :D

Nu blire att chatta lite och sen sova :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0