Bästa dansen på länge!

Igår på möllan ver det helt otroligt... det var mycket folk, bandet spelade helt suveränt bra och alla hade roligt :D

Jag fick inte dansat så mycket igår som vanligt men jag fick dansa med några av mina favoriter i alla fall: Jörgen, Stellan, Andreas och jocke :D:D här kommer bilder :D 12:12 är klockan nu ska se vad hon är när jag är klar med alla XD
Stellan och Josefine :D









Jörgen och nån XD :D




Therese och nån XD


Marie och Lennart :)

Marie och Lennart :)


Stellan och josefine :D

Stellans rygg XD









Dubbelbugg :D



Baloo och jenny :D






Det finns några bilder till men hinner inte lägga upp mer nu för jag måste göra mig i ordning :D om 20 min ska jag gå för att träffa nadia vid tågen :D hoppas eran dag blir bra :D

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Josefine Viktoria ♥

oj vad många =D kul! men du behöver inte lägga upp dom på mig och stellan =P

2009-10-19 @ 11:26:49
URL: http://jossda.blogg.se/
Postat av: Stellan

Snygga bilder. ;)

2009-11-23 @ 23:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0