03-okt-2009

Igår kväll efter skolan åkte jag in till stan med nadia sen åkte vi hem till lisen på kvällen så därför blev det inget inlägg igår. Vi satt och pratade som vanligt men helt plötsligt när vi gjorde det ringde det på idas telefon med skyddat nr... När hon svarade var det någon som sa I see you. Hon blev skit rädd och jättenervös, sedan gick Torsten, Ida, Nadia och Sam in på toaletten och då ringde det igen... Då sa rösten: You are wearing a white shirt with dark stripes. Det var då torsten som hade svarat och det var det han hade på sig, han blev skitskraj för han trodde det stog någon utanför fönstret och kollade på dem. sedan gick de ut för att kolla om de såg någon men sammtidigt som de gjorde det låg jag, Rasmus, Lisen, Jimmy, Lisa, Mattias och Tess och gapskrattade.... HAHAHA det var rasmus som hade ring när alla satt och pratade i rummet första gången men ingen hade märkt det från början... Ida blev skit sur på honom men han sa förlåt massa gånger så allt blev bra sen. HAHA det var riktigt kul :D

Nu idag ska jag snart åka hem till farmor och farfar för att passa hundarna när de ska gå på teater :) Efter det ska mormor och morfar komma dit och fika. sen ska jag också sova där för mamma är på fest ikväll så jag kan lika gärna vara där för det var så längesen. Så idag  blir det inte något mer inlägg och kanske inte imon heller på dagenn för jag ska kanske till stan med mattsson då så vi får se hur det blir :) Ha det så bra alla <3<3

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0