Veckan!

Förlåt att jag inte skrivit men jag har inte orkat gå in på datan XD Det har inte hänt så mycket intressant men här kommer veckan i alla fall XD

Onsdag:
Jag var i skolan och hade det tråkigt, fick tillbaka ett prov som var G och sen åkte jag hem och läste inför svenskaprovet i grekisk mytologi som jag hade på torsdan :D

Torsdag:
Åkte till skolan och hade mitt prov :) tror att jag kanske får VG i det :D Sen på kvällen  åpkte jag hem till farmor och farfar för att sova där och när jag kom dit pluggade jag på engelska glosor och matte.

Fredag:
Hade matteprov som gick jättedåligt för våran lärare suger på att lära ut. Vi hade inget läxförhör för våran lärares dotter var sjuk :D
På kvällen var det den sista dansen på möllan, med Casanovas :D Jag fick dansat mycket och med sköna  personer :D så kvällen var jättelyckad :D

Lördag:
Igår kom alla hem till mig på kvällen och vi hade det kul, sen så stannade Tess och Sam till klockan var typ 4 och så sov nadia över :D vi hade jättemysigt när vi pratde på kvällen för då lyssnade alla och det kändes bara så skönt :D

Idag:
Nadia gick för ungefär 45 minuter sedan och efter det hoppade jag in i duschen :D och nu sitter jag här och skriver och sms:ar med mattsson :D Snart ska jag och mamma gå och träna och efter det ska jag försöka läsa lite, måste läsa klart Da Vinci Koden snart :O har hållt på med den för länge XD

Skriver kanske mer sen annars får nni ha en bra söndag :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0