Troligen svininfluensan!

Hej nu sitter jag här framför datan och mår skit... Har varit hemma från skolan pga, Hosta, ont i halsen, snuvig näsa och feber på 38 grader :'( Jag skyller faktiskt på Tommy... Det är du som har skrämt upp mig med att säga hur du fick det, sen skyller jag på mattias också för att du rörde mig i fredags efter att du hade haft det.

Idag ska jag och mamma egentligen väga oss men det blir ju inte så för mig men jag vet att jag har gått ner lite iallafall :D

Nu ska jag ta och fixa lite mat och krypa in i allt varm och gosigt jag har här hemma :D

pussar perre

Kommentarer
Postat av: Angelica

Stackaren :(

2009-11-24 @ 14:05:12
URL: http://dansannkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0