Tjohej!

Idag i skolan mådde jag riktigt illa... Vi fick stoppa korv..... och det var så (SÅ) äckligt, det första vi fick göra var att fixa tarmarna och sen fick vi mala kötfärsen. Jag kommer troligen aldrig äta korv igen...  Det var inte kul alls och det luktade en blandning mellan alla olika äckliga lukter man kan känna.

Efter skolan åkte jag in till stan med Carro, Gustav och alex :D carro och alex hade det jättekul medan jag och gustav bara ville hem xD fast jag hittade faktiskt ett par pyamasbyxor :D de är jättesköna och har fickor så massa plus :D

Nu ska jag ta och öva på låtarna som vi ska sjunga på julavslutningen och slappa lite :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0