Tisdag, Onsdag och Torsdag!

Nu ska jag berätta om mina dagar :D

Tisdag:
I tisdags hade vi konditori men istället för att baka fick vi städa allt (ALLT), under, över, på, imellan... Över allt i lokalerna... I ungefär 4 timmar höll vi på så man var helt slut efter. Jag fick stå vid disken hela tiden också så mina fingrar var som russin nästan hela dagen :O
Efter skolan kom tess för att hämta en påse som hon glömde i måndags, när hon åt började jag plugga på mitt prov i LMK. På kvällen gick jag och mamma till porthällas scoutstuga för att skriva in mig i ViktVäktarna :D Nu ska jag bli snygg och smärt tills jag och mamma åker till Spanien:e Januari XD
När vi kom hem ringde mammas barndomskompis Anita och hon var i närhetan så hon kom till oss :D det var jättekul att träffa henne igen :) Hade inte träffat henne på 6 år :O När hon gick läste jag lite mer läxa sen sov jag :D

Onsdag:
Skola till kavart över tre:) Prov sista lektionen som kanske gick bra XD och sova hos farmor :D inte så mycket mer som hände faktiskt XD

Torsdag/Idag:
I skolan hade var det en härlig dag, inte så mycket att göra och vissa härliga personer :D Efter skolan åkte jag hem och åt macka sen inte så myclet XD När klockan sen blev kvart över fem gick jag och mamma till Partille Wellnes för att träna :D Vi tränade crosstrainer i 45 min oh det var riktigt jobbigt :O men jag svettades och har ont överallt nu typ så jag kämpade bra :D Nu ska jag snart ta och dricka lite te sen ska jag göra min hygien läxa :( trååk men nödvändigt XD

Glömde nästan att säga... Imon kommer Shake till möllan :D alla dansare kom :D


pussar perre♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0