Temadag!

Idag i skolan hade vi en temadag fast det vi gjorde hade inte alls med varandra att göra XD

Vi började kl 9 med bio på biografen Capitol på Skanstorget så jag åkte med mattsson för hon skulle dit samtidigt :D vi åkte till... kommer inte ihåg XD men vi kom för långt så vi fick åka tillbaka och sen fick vi gå en bit och så hittade vi inte XD vi kom ungefär 10 över så vi missade inte så mycket :D filmen vi skulle se hette: This is England! Den var innte så jättebra men bättre än skola :D
Efter bion åkte vi till skolan och då fick vi smaka på massa frukter och hålla på med sopsortering XD inte så kul. Men frukterna var goda XD

Efter skolan åkte jag hem och gjorde lite engelska läxa och åt lite :D snart ska jag, mamma och hennes kompis Anita gå till viktväktarna så vi får se om jag gått ner något :D hoppas men det är inte säkert, det brukar inte alltid hända å mycket eller något första veckan XD

jag berättar (kanske) hur det gick sen! XD

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0