Mattssons fest!

Asså sheet igår... det var såå kul hos mattsson.... Hon hade lagat trerätters :)

Förrätt: Räk coktail, fast jag fick fruktsallad (äter inte skaldjur).
Varmrätt: Pastasallad på grekiskt vis.
Efterrätt: Chokladpannacotta.
Dricka: Cider, Fanta, Julmust, Coca cola och Sprite.

Allt var jättegott, Mattsson du är en jätteduktig kock :) Innan vi åt igår öppnade hon presenterna :) och efter det lekte vi lite och bara roade oss som vi brukar :) kvällen var jättelyckad och mysig :D

Här kommer bilder från när hon öppnar allt och lite till :)














Nu ska jag bara ta det lugn för imon är det skola kl 8 så jag måste ta bussen 20 i 7 :O menmen sånt är livet xD
Bilderna från i fredags kommer när jag har pratat med sam :)

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0