Måndag och tisdag!

Nu ska jag berätta om mina två första dagar på veckan :)

Måndag:
Igår var jag i skolan och hade sista dagen i bageriet, när vi var där uppe och bakade började en klocka ringa så vi trodde att ugnen var klar men det konstiga var att vi inte ställt in något "/ då kommer våran lärare:
Dino: Det är brandlarm så gå nu lugnt ut...
Klassen: Okej "/
Dino: Han börjar ställa in degarna i kylen och tar det lugnt XD
Klassen: Var är dino? "/
Dino: Hallå vänta på mig jag vill inte gå själv...

Haha så skön e han :D

Efter skolan åkte jag till allum där jag träffade Nadia och Jesper :D Sen kom tess också :D Efter en stund åkte jag in till stan så att jag och mamma kunde väga oss :D 0,7 hg ner :D

Efter vi vägt oss åkte jag tillbaka till allum och fikade med tess:) sen kom sam och kollade på när vi fikade XD När klockan sen blev kvart över nio åkte de hem och jag åkte hem till nadia där jesper var :D Vi kollade lite på tv och pratade :D massa mys vare hela dagen :D

Tisdag:
Idag hade vi sista dagen i konditoriet, vi fick göra chokladhus (pepparkakshus i choklad) det var kul och kletigt XD Efter skolan var det första övningen inför julavslutningen och jag sög, alla låtar var jättehöga så jag fick lite problem menmen, det funkar nog :D Efter skolan åkte jag och mamma hem till hennes barndomskompis på ett tupperware party och köpte knivar XD

Efter det åkte vi hem och här har jag bara suttit framför datan :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0