Helgen!

Nu ska jag berätta om min helg varje dag :D

Fredag:
Började dagen med att gå upp kl 9 för att följa med farmor och farfar och handla, Sedan vid ungefär kl 1 kom mormor och morfar ner och vi började diskutera det första vi gjorde som vanligt så jag höll på att bli galen. På kvällen kollade vi alla först på Da Vinci Koden <3 och sen kollade vi på Ondskan. Da Vinci Koden vet väl ala att jag älskar redan XD och Ondskan var riktigt bra fast lite äcklig ibland.


Lördag:
På fredagen åkte jag, mamma, mormor och morfar hem till min syssling Christian och hans sambo Emma för att fira att han blivit 25 år. Där fick vi mat och tårta och så satt vi och pratade med släkten och hade det trevligt och mysigt :D
Släkten!                                                                                 Nicki


Emma och Chirstian.


Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Måste ju vara pigg imon när det e skola igen och jag ska upp halv 6 :O

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0