God Förmiddag!

För ungefär en och en halv timma sedan vaknade jag :) så nu sitter jag här och äter frukost :D När jag har gjort mig i ordning ska jag gå till matbiten och kolla om de säljer busskort och gör de det ska jag köpa ett + en flaske fanta exotic :D Jag hade lovat mattsson att ta med den som blev över från förra veckan men igår hade mamma och hennes kompis öppnat den så nu måste jag köpa en ny, men det gör inget för mattsson förtjänar allt i världen för hon är så bra :D Min älskade lilla mattsson <3

Jag hade tänkt att lägga in bilderna nu men sam ville att jag skulle prata med honom först för han ville veta vilka jag skulle lägga in så de kommer nog in imon :D

Ikväll blir det att åka hem till mattsson för hennes fest som kommer bli helt AWSOME :D Sen efter det ska jag åka hem till farmor och farafar och sova där :D så imon kommer det inlägg nästa gång :D

Här kommer lite bilder från igår innan de blev sminkade :D fast det var när jag bara var med Jesper och Sam :D

Vet inte riktigt om han är riktigt koncentrerad eller bara trött xD

Sam:)


Nu ska jag göra mig i ordning sen bär det av :D

pussar perre ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0