Fredags fika!

Idag var första gången som jag var i skolan efter att varit sjuk och det var riktigt roligt för jag har saknat alla så... Fast den första lektionen som vi hade idag började tio i nio och det enda vi gjorde var att skriva vårat namn på ett papper och sen fyllde våran lärare i ifall vi hade börjat med en uppgift. Asså det var så extremt onödigt att ha den lektionen för när vi hade skrivit vårat namn fick vi gå igen så då fick vi en rast på lite mer än en timma.

Efter skolan åkte jag in till nordstan och träffade Nadia och Ida :) Vi kollade lite i Cubus och sen åkte Ida hem, efter det fortsatte jag och Nadia att gå runt och kolla lite :D Senare åkte vi till ett Café med Lisa, Therese oh Mattsson :D Där satt vi i fyra timmar och bara hade det mysigt :D

När jag kom hem började jag, mamma och Leo med maten (tacos) och sen åt vi den xD hehe det trodde ni inte va xD

Nu har jag kollat klart på Idol och jag är såå glad att Tove och Erik är vidare :D jag hoppas att de går vidare till finalen :D


Nu blire att chatta lite sen sova :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0