Fredag, Lördag och Söndag!

Fredag:
I fredags var det dans på möllan och det kom massa folk :D Shake var jättebra och vi slog rekordet med männsikor :D Jag dansade bara en dans för jag började bli förkyld så jag ville inte smitta ner några förutom martin XD

Lördag:
Jag skulle ha gått på fets hos musse men jag blev ätteförkyld över natten så jag orkade inte göra något så igår blev det bara en dag att vara hemma och ta det lugnt men jag hoppas att de som var på festen hade kul :D

Söndag:
Idag ska vi fira mamma som fyller år imon :D så mormor, morfar, farmor, farfar och Leo ska vara här så ska vi äta god mat och så :D Så får hon väl några presenter :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0