Dagen...

Idag var det skola efter en hel vecka ledigt...
Det var inte kul om man säger så, jag ville bara sova istället :D

Förlåt tess men jag orkade inte leta upp någon bättre bild XD gör det en annan dag :D

När jag kom hem från skolan kom tess hem til mig och va satt och pratade och lyssnade :) OCH så fick jag min hundralapp och mitt usb-minne som jag har saknat så :O Efter att vi gjort det åkte vi hem till henne :D
Där fixade hon varm o´boy med chokladsås och marshmallows, det låter kanske inte så gott med chokladsås men det var riktigt gott :D det tog fram smaken på ett bra sätt :D
När hon hade fixat det satte vi på Polarexpressen och tittade på den och njöt :D Gud vad jag vill se den i 3D :O det skulle bara vara såå bäst :D
Snacka om att man fick känslan av att man ville ha jul nu (NU).
Tack för en underbar dag tess :D <3


Nu ska jag ta och lägga över alla mina bilder och musik på mitt usb, sen ska jag göra en lista på spotify med jullåtar och så ska jag försöka fixa lite på bloggen :D

Det blir nog bara Peter Jöback :D x)

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0