Alla gått!

För ungefär 35 minuter sedan gick de två sista hem :D Sam och Tess :D När klockan var sex skulle de som inte åke med och kollade på new moon kommit hit men istället kom jesper hit 20 över och då var han först, sen var det bara sam som skulle komma för Pontus och jimmy var sjuka och mattias kunde inte komma. Sam kom typ 20 över 7 istället så han var lite sen om man säger så xD Vi tre satt och lyssnade på musik och pratade, det var riktigt lugnt och mysigt :D

När klockan sedan blev runt nio kom alla andra och jag trodde allvarligt att min aöron skulle sprängas för det lät så extremt mycket :O Men efter en stund hade man vant sig :D Vi sminkade Jesper och Sam så det blev riktigt snygga, efter det sminkade de mig, och Ida:D Vi var så extremt heta xD har bilder på det så jag lägger in dem imon :D

Nu ska jag chatta lite sen sova :D

pussar perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0