Prat

Tack för att du lyssnade och för att du är så smart :D Jag verkligen älskar dig <333333

Det var inte så jättekul i början när jag kom till tess för jag började gråta :$ men sen fick hon mig att tänka på allt och alla bra saker som har hänt mig och vilka underbara personer jag vid min sida :D jag älskar er och vill aldrig  mista er <33333
När vi hade pratat en stund så kom vi in på de roliga saker som hänt oss under året så jag glömde av allt dåligt :D du e bäst tess <3

När jag kommer till lisen ikväll så vet jag att jag kommer vara glad men lite trött efter alla tårar :S kommer sakna er som åker :(

Vi får inte glida ifrån varandra under gymnasiet nu :( vi måste vara tillsammans och träffas för att mysa o skratta :D <3 Tack vare er kommer jag aldrig glömma 9:an speciellt inte vårterminen :D alla roliga stunder med er :D  och revyerna :D tack killaqar för att ni dansade så fint :D <3333333333333333333333
HAHAHAHA sexigt ^^
HAHAHAHAHA kommer aldrig glömmer er mina sexiga vänner ^^

perre

Kommentarer
Postat av: TessiBessi

naaaaw <3 finaste pernilla! :D älskar dig!



HAHAHA asså torstens min på första bilden XD tillåt mig att gapskratta x) OMG

2009-07-31 @ 18:44:21
URL: http://spidermonkeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0