Halv 4 :O

Inatt har Gabbie sovit över :) det var jättekul... vi pratade om allt och var inne på datorn och fixade lite grejer :D vi hade jättekul men det blev sent :S vi kom inte i säng före kl var halv 4 :O hon sover fortfarande men jag e vaken :)

Idag ska jag inte göra så mycket på dagen :S Gabbie kommer nog stanna till 14-15 sen ska hon kolla på bur till sin kanin :D
På dagen blir det nog bara att vi slappar och pratar lite mer :D

Ikväll ska jag dra till Torsten där vi ska träffas och mysa :D det blir nog massa skratt som det brukar bli :)


Hahaha var bara tvungen att lägga in denna bild på Torsten och Tess hemma hos Pontus :)
Oh no you didn´t  XD


perre

Kommentarer
Postat av: nadia

hahahah, den repliken tkr jag passar in skitbra! :D fast du kanske har fått den frpn mig? ^^

2009-07-30 @ 10:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0